Ο δρόμος της Μεσαράς και οι τεχνικές δυσκολίες

δρόμος Μεσαράς

Βαρδουλάκης ΜανώληςΤου Μανώλη Βαρδουλάκη

Πολύς λόγος γίνεται (τον τελευταίο καιρό) για τον πολύπαθο δρόμο της Μεσαράς στα τοπικά ΜΜΕ. Πολλά από τα δημοσιεύματα είναι άστοχα είτε από έλλειψη ενημέρωσης  είτε σκόπιμα. Κανένα μεγάλο έργο δεν κατασκευάστηκε  χωρίς να προκύψουν  προβλήματα κατά την διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών .Δεν μπορεί κανείς να ξέρει τι θα προκύψει κάτω από την επιφάνεια του εδάφους όταν σκάβει στην Κρήτη (αρχαία ,νερά,  ποιότητα εδαφών κ.α) .Τα θέματα αυτά και την κυκλοφορία των οχημάτων (όπου προκύπτει πρόβλημα) προσπαθούν   να αντιμετωπίσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς & υπηρεσίες.

Το πιο δύσκολο σημείο του έργου (τεχνικές δυσκολίες και όγκος εργασιών) είναι η κατασκευή της  γέφυρας στην Αγ Βαρβάρα και η σύνδεση της με την σήραγγα που έχει ήδη  διανοιχθεί . Οι τεχνικοί λένε ότι το 70% περίπου των εργασιών  και των τεχνικών δυσκολιών  (πχ το στόμιο της σήραγγας βρίσκεται 35μ ψηλότερα από τον υπάρχοντα δρόμο Αγ Βαρβάρα – Πανασός) του συνολικού έργου βρίσκεται στο σημείο αυτό . Στο συγκεκριμένο  σημείο  το έργο προχωρεί πολύ καλά .

Για να μπορέσει να ολοκληρωθεί το έργο χρειάζεται να εκτραπεί η κυκλοφορία στον  Δρόμο Αγ Βαρβάρα – Πανασός . Η συζήτηση για το θέμα αυτό άρχισε μεταξύ ΟΑΚ και εργολάβου την άνοιξη και   από την αρχή του καλοκαιριού συμμετείχαν και άλλοι φορείς   (σύσκεψη στον Δήμο Γόρτυνας). Η βασική σκέψη των εμπλεκόμενων ήταν να ταλαιπωρηθούν οι κάτοικοι της  περιοχής όσο το δυνατό λιγότερο. Μετά από  πολλές εναλλακτικές προτάσεις και  συζητήσεις έχει βρεθεί λύση και υλοποιείται . Καλό θα είναι οι κάτοικοι της περιοχής να βοηθήσουν  περισσότερο. Προς τιμή τους και οι δυο εταιρείες νερού της περιοχής βοήθησαν στην εξεύρεση λύσης .

Στα άλλα σημεία το έργο προχωρεί κανονικά ,προβλήματα υπάρχουν ( πχ αρχαία ) χωρίς όμως να δημιουργούν ιδιαίτερες  δυσκολίες στην παρούσα φάση .

Να είναι ήσυχοι οι κάτοικοι της Μεσαράς ότι το έργο θα ολοκληρωθεί και μάλιστα στην ώρα του .

  •  Ο Μανώλης Βαρδουλάκης  είναι μέλος του Δ.Σ του ΟΑΚ